1. Påskedag fikk en fin start ved fjæra


Skrevet av Beate:
I går var sjøen helt blekkstille, men i dag var det noen krusninger på sjøen. Uansett var det deilig å sitte ved sjøen å høre krusningene av sjøen i barneskrål og knitring av bålet. På dette bildet kan dere se solen glitre i Trondheimsfjorden med Trondheim skimtende i det fjerne.


Skrevet av Randers:
Jeg begynner å bli temmelig lei av grillpølser nå, og derfor har jeg gjort en ny liten vri på hva jeg setter på grillspydet... nemlig Kjøttbullar :)) Sin glede med pølser, men også sine u-gledelige etterdufter hehe!
Oppskriften på denne er 3 stk kjøttboller og ett pølsebrød. Hehe!! Prøv selv...det er kjempe godt!

Her er vi samlet til ett yrende liv. Jeg fanget dette øyeblikket og syntes det var litt morsomt siden alle holdt på med hvert sitt. Men jeg kan påstå at her koser alle seg. Fantastisk stemning.:)

Skrevet av Beate:
Etter å ha vært noen timer i fjæra så tok Randers og jeg skia fatt og trasket noen meter på ski. Her henger jeg til tørk i ett tre. Noen kan vel kalle det høydetrening... :-))


Skrevet av Randers:
På vei hjem fra skitur. Veien ned fra skauen er smal enkelte steder med krappe svinger og av alt som myldrer i skog å li. Rett før en krapp høyresving tar jeg ett overblikk i venstre speil...da trør jeg inn bremsen å fanger dette bildet i speilet. Lyssettingen var vakkert her så jeg knipset like godt et bilde av det. :)
2 Påskedag blir også en tur på skiene, det er godt å kjenne på kveldene at musklene har vært i bruk. Støøøl.... ;D

About This Blog

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP