Langfredag på skogen.





Skrevet av Randers.
Det ble en fantastisk fin tur på skogen Langfredag. Etter en liten time på skiene støtet vi på ett lite skirenn som skulle starte opp . Det endte da opp med at jeg også ble ført opp på deltakerlisten bare ved å hilse å si hei...og fikk dermed tildelt nummer 28 ... noe som ikke var helt etter planen, men gøy var det uansett.
Vi fikk tatt noen bilder fra rennet, men så viser det seg at vi har glemt kabelen til fotoapparatet til Beates kamera og laderen til mitt kamera. Vi får greie oss med mobilbilder denne påsken på bloggen vår. (Finner jeg en kabel til apparatet, så skal jeg legge ut de stolte bildene av meg med nummer 28 på brystet litt senere.)
Vi kjenner det litt i bena etter denne turen. Snøen var noe råtten enkelte steder.

Etter at skirennet var ferdig dro vi sammen med broren til Beate og en kamerat av broren til hytta hans for å grille pølser. Kjempe koselig. Her på terrassen (på bildet) sitter Beate på det eneste stedet hvor det finnes dekning for mobilen. Benjamin ble ikke med oss på turen idag siden mormor så gjerne ville låne han å trille tur med han i bygda istedet.




Skrevet av Beate:
Med lånte ski så ble det ingen skirenn på meg, ettersom jeg gikk mer på yttersiden av skiene en på selve skiene. Vinneren av vandrepokalen for jentene var faktisk bare ca 2 år og vant med beste idealtid. Hun skjønte nok ikke helt hva hun hadde vært med på, men vil nok være en av de yngste som får navnet sitt gravert inn på dette fatet. Men jeg gikk da heller ikke helt tomhendt fra rennet, de hadde loddtrekning og da vant jeg hårmousse.


About This Blog

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP